نوشته شده توسط : محمد قاسمی

خرید خودرو و چری محصول جدید خود را به نمایش گذاشت…

130

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چری در مراسمی با شکوه از یک مینی شاسی بلند جدید به نام Tiggo 3X همزمان در ۳ شهر چین رونمایی کرد و این مراسم به صورت زنده در کل دنیا پخش شد.

این مراسم اولین قسمت از سریال معرفی این خودرو در کشور های چین، ایران، شیلی، روسیه و برزیل بود. به گفته رسانه های چینی این مراسم یکی از بی نظیر ترین برنامه های رونمایی در کل چین بوده است.

 

به گزارش سایت ماشین، به زودی نیز این موج به ایران خواهد رسید و این خودرو قرار است به زودی در بازار ایران با نام ام.وی.ام ایکس ۲۲ عرضه شود.

این مراسم با شکوه در چین با انجام حرکات نمایشی حرفه ای و هنرنمایی هنرمندان گرافیتی کار آغاز شد. در حالی که مشتریانی از پنج کشور دنیا به عنوان مهمان نظاره گر برنامه رونمایی ویژه این خودرو بودند، شوق و شعف آنها در استقبال از این مراسم کیفیت این برنامه را به اوج خود رساند.

ام.وی.ام ایکس۲۲ از لحاظ ایمنی، با بهره گیری از نسل دوم تکنولوژی چری، به خوبی شاخص های جهانی این کلاس را پاسخگو است. از منظر طراحی و تجربه رانندگی نیز این خودرو قدم فراتر از خودرو های هم نسل خود گذاشته و در مقام الگو برای سایر هم رده هایش ایستاده است.

بر اساس ایدئولوژی طراحی چری مبنی بر نبض آگهی فروش خودرو زندگی در جنبش و حرکت، بدنه این خودرو از کاراکتر هیدرودینامیک آب الهام گرفته شده و طراحی عضلانی و جالب خطوط به شکل خوبی هنر و قدرت را در این طراحی یک پارچه کرده است. عدم تقارن در طراحی داخلی در کنار تریم دو رنگ نارنجی و مشکی به زیبایی چابکی ساختار این خودرو را در برآوردن سلیقه جوانان نمایش می دهد.

با نگاهی به بدنه این شاسی بلند کوچک ابعاد این خودرو را ۴۲۰۰ میلی متر در طول و ۱۷۶۰ میلی متر عرض می بینیم و با ارتفاعی ۱۵۷۹ میلی متری از سطح زمین یک سر و گردن بالاتر از هم کلاس هایش ایستاده است. فاصله محوری این مدل نیز ۲۵۵۵ میلی متر می باشد که فضای کافی برای سرنشینان فراهم کرده است.

با نگاهی مجدد به ایمنی این خودرو متوجه خواهیم شد که این مدل دارای ۵ ستاره ایمنی C-NCAP می باشد که اطمینان لازم را برای راننده و سرنشینان به ارمغان خواهد آورد. ساختار بدنه بسیار تقویت شده و روش تولید دقیق نیز تضمین  قیمت روز خودرو ایمنی مسافران این خودرو می باشد. از لحاظ کیفیت و قابلیت های این خودرو، MVM X22 با گذراندن حدود ۱۰۰ آزمون استاندارد تولید خودرو، نمره قبولی خوبی به دست آورده است.

برای اطمینان از نتایج تمامی این ۱۰۰ آزمون، مهندسان همین طور بیش از ۲۰۰ دستگاه اتومبیل را در مرحله تحقیق و توسعه در مسافتی حدود ۱,۱۰۰,۰۰۰کیلومتر با موفقیت پیمایش کرده اند. در این حال مصرف سوخت ترکیبی این خودرو تنها و تنها ۵٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در نوع خود قابل توجه است. به طور کلی، روح اصالت و ظرافت در اینSUV کوچک جدید دمیده شده قیمت ماشین    است.

چری و MVM ، در آینده ای نزدیک، چشم انداز روشن و پوششی بیشتر در بخش SUV با X33S،X22 و سایر مدل هایی که به بازار معرفی خواهند کرد، خواهند داشت.در آن زمان، چری و MVM نیز یک ماتریس از محصولات منحصر به فرد با قیمت روز ماشین گزینه های مختلف را برای ارائه تجربه بهتر به مشتریان ایرانی خواهند داشت.

منبع

خرید خودرو



:: برچسب‌ها: آگهی فروش خودرو,فروش ماشین,http://www , mashin , ir/cars,خرید خودرو,قیمت روز خودرو, قیمت ماشین,قیمت روز ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

ویژگی‌های یک همسر مناسب و همسریابی

 

همسر مناسب برای هر کس تعاریف خاص خودش را دارد اما اصولی وجود دارد که باید در همه آنها یکسان باشد. در واقع همسر خوب، همسری است که معیارهای پایه را داشته باشد و بعد از آن معیارهای مورد علاقه شما را تامین کند.

 

در این مطلب معیارهای پایه همسر مناسب را خواهید خواند. یادتان باشد این معیارها برای خود شما هم صادق است و باید سعی کنید آنها را در خود تقویت کنید.

 

اولین ویژگی یک همسر مناسب آن است که به پختگی لازم برای اداره زندگی رسیده باشد، یعنی بتواند در شرایط مختلف، تصمیم گیری درست و منطقی داشته باشد؛ مهارت سنجیده گویی و کنترل زبان، قدرت کنترل و غلبه بر احساسات را داشته باشد، آینده نگر، واقع بین، انتقادپذیر و دارای قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل صحیح نسبت به مسائل و اتفاقات پیرامون باشد همسریابی و... در اینجا به تبیین این شاخصه ها می پردازیم.

 

کنترل زبان: مهارت استفاده از زبان و گفتار صحیح بسیار ارزشمند است که با دقت، تفکر و تمرین، خوب گوش دادن و گزیده، به موقع و به اندازه سخن گفتن به دست می آید. به این ترتیب بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم ها برطرف شده و محبتتان افزایش می یابد.

 

کنترل احساسات: کنترل احساسات و هیجانات و ابراز احساسات مناسب شما را از مسیرتان باز نمی دارد، بلکه در مقابل بدی ها و زشتی ها قدرت مقابله پیدا می کنید. باعث می شود در برابر شکست ها ناامید نشده و در پیروزی ها مغرور نشوید. اگر نمی توانید احساسات و هیجانات خود را به خوبی کنترل کنید، باید از ایمانسایت همسریابی  و تفکر درست، عبرت گرفتن و مشورت با افراد آگاه جهت کنترل و بروز مناسب احساسات استفاده کنید.

 

آینده نگری: برنامه ریزی منظم و تلاش و فعالیت هدفمند از آثار آینده نگری و نگاه درست به آینده است بنابراین برای آینده خود برنامه مناسب داشته باشید تا برای رسیدن به انگیزه های خود کمتر دچار مشکل شوید.

 

انتقاد پذیری: با پذیرش انتقادات سازنده نسبت به خود می توانید از تجربیات رایگاه دیگران استفاده کنید و به اصلاح خطاها و اشتباهایتان در زمان مناسب بپردازید. روحیه انتقادپذیری علاوه بر سازندگی، خوش بینی و حس تعامل، محبت دیگران را نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

قدرت تجزیه و تحلیل: در روزگاری که خوب و بد در کنار هم قرار دارند و تشخیص دوستیابی  مرز میان آن ها به راحتی ممکن نیست می توان با مطالعه و به دست آوردن بینش درست که نتیجه همنشینی با افراد امین است، قدرت تشخیص و تجزیه و تحلیل امور و رویدادهای شخصی و اجتماعی را به دست آورد و از قضاوت و تصمیم گیری های عجولانه در موارد حساس پرهیز کرد.

 

استقلال فکری: صلاح مملکت خویش خسروان دانند! درست است که مشورت با افراد آگاه مفید است اما داشتن استقلال فکری و باری به هر جهت نبودن و گاهی پافشاری در تصمیم های درست لازم است، چرا که هر کس به واقعیات درونی و بیرونی خود بیش از دیگران واقف است، البته استقلال فکری با خودسری تفاوت دارد.

 

ادب: ادب، عقل را حفظ و شخصیت را استحکام می بخشد، با رعایت ادب، اجازه بی ادبی و سوء استفاده کردن را به دیگران ندهید.

 

واقع بینی: گاهی واقعیت به نظر تلخ می آید اما عدم پذیرش آن زندگی را تلخ تر می کند. واقع بینی شما را از خیال پردازی، توقعات نابجا و انتظارات غیرمنطقی دور می نماید، دوست یابی  در نتیجه به سرعت و سهولت شما را از بیراهه به شاهراه می رساند.

 

مسؤولیت پذیری: تعهد و مسئولیت پذیری فرد در مقابل خانواده، شغل، اجتماع و... نشان دهنده رشد فکری اوست که باعث جلب اعتماد و اطمینان دیگران، کسب اعتبار و وجهه و موفقیت می شود.

 

رازداری: حفظ اسرار شما را محبوب و معتمد می کند و تمرینی است تا با میل خود به افشاگری بجنگید.

 

خوش اخلاقی: خوش اخلاقی یکی از کمالات انسانی است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند: پاداش صاحب اخلاق نیکو مانند پاداش روزه دار شب زنده دار است. اسلام برای اخلاق در امر ازدواج اهمیت بسیاری قائل است تا جایی که آن را به عنوان یکی از معیارهای انتخاب همسر قلمداد می کند.

 

انعطاف پذیری: انعطاف پذیری موجب می شود به جای پافشاری روی خواسته ها و نظرات (درست یا نادرست)، انرژی ها صرف تفکر، تغییر و اصلاح بیشتر شود که نتیجه آن آرامش در زندگی خواهد بود. انعطاف پذیری در مقابل عقاید و باورهای دینی... که جزء اصول زندگی هستند و زیربنای فکری را تشکیل می دهند عاقلانه نیست.

 

قناعت: قانع بودن در زندگی سبب می شود به دارایی هایتان راضی و خرسند باشید، حسرت نداشته ها را نخورید و در میدان رقابت، چشم و هم چشمی، تجملات و زیاده خواهی ها نیز با آسودگی خیال زندگی کنید.

 

گذشت: چشم پوشی از اشتباهات دیگران و گذشت در مقابل خطای آن ها موجب می شود تا از کینه توزی و جدایی دور بمانید و با سازندگی روحی موجب تداوم روابطتان با دیگران شوید.

 

حیا: حیا ادب خاصی به فرد می بخشد که در رفتار، نگاه، طرز صحبت کردن و لباس پوشیدن شخص و... خود را نشان می دهد و این باعث می شود که نه شخص وارد حریم خصوصی دیگران شود، نه اجازه دهد دیگران وارد حریم خصوصی او شوند. حیا صفتی ثابت و استوار در اعماق وجود انسان است که او را از ارتکاب حرام های شرعی، عقلی و عرفی دور می سازد، برای نفس محدودیت ایجاد می کند و معیار عام و الهی در انتخاب همسر محسوب می شود. حیا برتر از تقوا است، زیرا تقوا یا پرهیزگاری ما را از گناهان شرعی مصون می سازد، اما حیا باعث اجتناب از زشتی های عقلانی و عرفی می گردد. از آثار مثبت حیا می توان به برطرف شدن عیوب، تسلط بر نفس، آبرومندی، ایمنی از روز قیامت، قبولی عمل، پاکی از گناهان و... اشاره کرد. امام صادق (ع) فرمودند: حیا و ایمان دو رشته ی به هم تنیده اند که چون یکی برود دیگری هم رفته است.

منبع

همسریابی



:: برچسب‌ها: همسریابی , سایت همسریابی , دوستیابی , دوست یابی , http://machgram-best , com ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

تعمیرات باطری لیفتراک | تعمیر باطری لیفتراک 

 

شرکت پارت ماشین ارائه دهنده خدمات احیاء و تعمیر باطری لیفتراک برقی (قابل تعمیر) و شارژر باطری لیفتراک برقی با رعایت کلیه اصول علمی و فنی و تحت نظارت نیروهای متخصص و با تجربه و با اتکا به امکانات فنی وسیع پیشرفته می باشدو کلیه عملیات تعمیراتی پس از اخذ تاییدیه فنی این شرکت شامل گارانتی یکساله می گردد.

متاسفانه در برخی از موارد مشاهده می شود عملیات احیا باطری لیفتراک تحت شرایطی غیر علمی و توسط برخی افراد که هیچ گونه سابقه علمی و فنی در این زمینه ندارند انجام شده که همین موضوع باعث رسیدن صدماتی به باطری و حتی لیفتراکهای مشتری شده است . لیکن یک اصل کلی در تعمیر باطری تراکشن که همواره در این شرکت رعایت می گردد این است که باطری سولفاته شده و باطریهایی که دچار ریختگی صفحات مثبت و منفی هستند ، تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نیستند و این موضوع در بدو امر به تمامی مشتریان اعلا م می گردد و هیچگونه قول واهی به صاحب کالا در این خصوص داده نمیشود و تنها در صورتیکه ایراد باطری موردی غیر از موارد یاد شده باشد تحت تعمیرات قرار خواهد گرفت ،از جمله خدمات قابل انجام بر روی باطری که توسط این شرکت انجام می گردد به شرح ذیل است :

تعمیر باطری لیفتراک - تعمیرات یاطری لیفتراک

یک : انجام عملیات شارژ باطری معیوب طبق منحنی شارژ مخصوص ، بصورت کامل

 دو : تست باطری از نظر اتصالات و کابلهای رابط و پیچها و پل های سربی رابط 

سه : تست باطری توسط دستگاه دیسشارژر و آنالایزر باطری و تعین بک آپ کلی باطری و تعیین میزان خرابیهای جزئی و خرابیهای کلی سلولها

چهار : انجام عملیات تخلیه کامل باطری از باکس فلزی و تعمیر پوسیدگیهای جعبه فلزی و عملیات آهنگری و نقاشی کامل باکس باطری

 پنج : انجام عملیات شکافتن سلولها و اسید شویی و لجن گیری و بستن مجدد

شش : تزریق مواد شیمیایی مخصوص احیا ظرفیت باقیمانده باطری 

 

هفت : مونتاژ باطری تعمیر شده و شارژ مجدد و تست نهایی


منبع لیفتراک



:: برچسب‌ها: http://pmpco , ir , پارت ماشین , نمایندگی لیفتراک هلی , نمایندگی لیفتراک هیوندای , نمایندگی لیفتراک کوماتسو , نمایندگی لیفتراک تویوتا , جک پالت , لیفتراک دستی , تعمیرات لیفتراک , نمایندگی لیفتراک سهند , نمایندگی لیفتراک سپاهان , نمایندگی لیفتراک دوو دوسان , پالت تراک , قیمت لیفتراک , لیفتراک هيونداي , اجاره لیفتراک , تعمیرات لیفتراک برقی , لیفت تراک سهند , لیفتراک چینی , فروش لیفتراک دست دوم , فروش لیفتراک کارکرده , لیفتراک اجاره ای , خرید و فروش لیفت تراک , تعمیرات و نگهداری لیفتراک , سرویس لیفتراک , , بهترین قیمت لیفتراک , لیفتراک چینی , لینده , هیوندا , لیفترک دیزل , لیفتراک 3 تن لیفتراک, لیفتراک دست دوم , لیفتراک کارکرده , فروش لیفتراک نو , لیفتراک صفر , فروش جک پالت , لیفتراک استوک , جک پالت , پالت بر , لیفتراک دستی , تعمیرات لیفتراک , سرویس لیفتراک , لیفتراک کوماتسو , لیفتراک تویوتا , لیفتراک هلی , لیفتراک هیوندای , لیفتراک کره ای , لیفتراک ژاپنی , لیفتراک چینی , ریچتراک برقی , استاکر برقی , بالابر برقی , پالت ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

فروش لیفتراک و لیفتراک دوگانه سوز استوک| لیفتراک دست دوم | لیفتراک کار کرده 

 

 

لیفتراک دست دوم - لیفتراک دوگانه سوز - لیفتراک کار کرده

لیفتراک دست دوم - لیفتراک دوگانه سوز - لیفتراک کار کرده

 

مشخصات کلی دستگاه

لیفتراک دست دوم تویوتا - لیفتراک دوگانه سوز

مارک

7fg25 ساخت 2005

مدل

 

فروخته شد

قیمت

 

'گیربکس

انبار مرکزی تهران

محل دستگاه

دوگانه سوز

نوع دستگاه

گاز - بنزین

نوع سوخت

2500 کیلوگرم

ظرفیت بالابری

3 متر استاندارد

حداکثر ارتفاع بالابری

پنوماتیک

نوع تایر

ffv - دید باز

نوع دکل

29494

سریال نامبر

دستگاه لیفتراک دوگانه سوز کم کارکرد و دارای 6 ماه گارانتی قطعات اصلی می باشد

 

اطلاعات بیشتر

مشخصات فروشنده

شرکت پارس ماشین

فروشنده

مهندس افشاری - مهندس محسنی

کارشناس فروش

44908510

تلفن

66003695

نمابر

www.66067000.ir

وب سایت

 

آدرس

     

 

 

مشخصات کلی دستگاه

لیفتراک کار کرده تویوتا - لیفتراک دوگانه سوز تویوتا

مارک

7fgl20 ساخت 2005

مدل

 

تماس بگیرید

قیمت

کلاچ خشک

گیربکس

انبار مرکزی تهران

محل دستگاه

دوگانه سوز - گیربکس دستی

نوع دستگاه

گاز - بنزین

نوع سوخت

2000 کیلوگرم

ظرفیت بالابری

3 متر استاندارد

حداکثر ارتفاع بالابری

پنوماتیک

نوع تایر

ffv - دید باز

نوع دکل

14622

سریال نامبر

دستگاه لیفتراک دست دوم کم کارکرد و دارای 6 ماه گارانتی قطعات اصلی می باشد

اطلاعات بیشتر

مشخصات فروشنده

شرکت پارس ماشین

فروشنده

مهندس افشاری - مهندس محسنی

کارشناس فروش

44908510

تلفن

66003695

نمابر

www.66067000.ir

وب سایت

 

آدرس

     

 

 

مشخصات کلی دستگاه

 لیفتراک کار کرده کوماتسو - لیفتراک دست دوم کوماتسو

مارک

FG25T-16 ساخت 2007

مدل

 

تماس بگیرید

قیمت

اتوماتیک

گیربکس

انبار مرکزی تهران

محل دستگاه

دوگانه سوز

نوع دستگاه

گاز - بنزین

نوع سوخت

2500 کیلوگرم

ظرفیت بالابری

3 متر استاندارد مجهز به سایدشیفتر

حداکثر ارتفاع بالابری

پنوماتیک

نوع تایر

ffv - دید باز

نوع دکل

29494

سریال نامبر

دستگاه لیفتراک دوگانه سوز کم کارکرد و دارای 6 ماه گارانتی قطعات اصلی می باشد

اطلاعات بیشتر

مشخصات فروشنده

شرکت پارس ماشین

فروشنده

مهندس افشاری - مهندس محسنی

کارشناس فروش

44908510

تلفن

66003695

نمابر

www.66067000.ir

وب سایت

 

آدرس

     

 

 

مشخصات کلی دستگاه

 لیفتراک دست دوم تویوتا - لیفتراک دوگانه سوز

مارک

7fg35 ساخت 2004

مدل

 

تماس بگیرید

قیمت

اتوماتیک

گیربکس

انبار مرکزی تهران

محل دستگاه

گازسوز

نوع دستگاه

گاز

نوع سوخت

3500 کیلوگرم

ظرفیت بالابری

6 متر دکل کانتینررو مجهز به ساید شیفتر

حداکثر ارتفاع بالابری

پنوماتیک

نوع تایر

TFV - دید باز

نوع دکل

14622

سریال نامبر

دستگاه کم کارکرد و دارای 6 ماه گارانتی قطعات اصلی می باشد

اطلاعات بیشتر

مشخصات فروشنده

شرکت پارس ماشین

فروشنده

مهندس افشاری - مهندس محسنی

کارشناس فروش

44908510

تلفن

66003695

نمابر

www.66067000.ir

وب سایت

 

آدرس

 

منبع 
لیفتراک



:: برچسب‌ها: پارت ماشین , نمایندگی لیفتراک هلی , نمایندگی لیفتراک هیوندای , نمایندگی لیفتراک کوماتسو , نمایندگی لیفتراک تویوتا , نمایندگی ماشین آلات راه سازی و ساختمانی زوم لاین , جک پالت , لیفتراک دستی , تعمیرات لیفتراک , نمایندگی لیفتراک سهند , نمایندگی لیفتراک سپاهان , نمایندگی لیفتراک دوو دوسان , نمایندگی دیزل ژنراتور , نمایندگی تاور کرین , پالت تراک , نمایندگی بیل مکانیکی , لیفتراک سپاهان , قیمت لیفتراک , لیفتراک هيونداي , پمپ بتن , اجاره لیفتراک , تعمیرات لیفتراک برقی , لیفت تراک سهند , لیفتراک چینی , فروش لیفتراک دست دوم , فروش لیفتراک کارکرده , لیفتراک اجاره ای , خرید و فروش لیفت تراک , تعمیرات و نگهداری لیفتراک , سرویس لیفتراک , دیزل ژنراتور , بهترین قیمت لیفتراک , لیفتراک چینی , لینده , هیوندا , لیفترک دیزلی , لیفتراک برقی, لیفتراک دست دوم , لیفتراک کارکرده , فروش لیفتراک نو , لیفتراک صفر , فروش جک پالت , لیفتراک استوک , جک پالت , پالت بر , لیفتراک دستی , تعمیرات لیفتراک , سرویس لیفتراک , لیفتراک کوماتسو , لیفتراک تویوتا , لیفتراک هلی , لیفتراک هیوندای , لیفتراک کره ای , لیفتراک ژاپنی , لیفتراک چینی , ریچتراک برقی , استاکر برقی , بالابر برقی , پالت , باطری لیفتراک , باتری لیفتراک, http://66067000 , com/ ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

انواع اپل آیدی و خرید اپل آیدی


سلام
اونایی که اپل دارند سه دسته هستند
١.تازه اپل خریدند
٢.خیلی وقت هست دارند ولی استفاده اآنچنان از اپل نمیکنند
٣.خیلی حرفه ای هستند


خوب،من با دو دسته اول کار دارم و این مطلب مربوط به دو دسته اول هست و دوستانی که جز دسته سوم هستند اگه توی این مطلب چیزی جا مونده بهم بگیند تا دوستان دیگه استفاده کنند
خوب،دو دسته اول نمیدانند اپل آیدی چیه یا چه کارهای انجام میده

اپل ایدی یه شناسه هست که در تمام دستگاه های اپل استفاده میشه
دستگاه های اپل شامل نوت بوک(همان مک بوک) تبلت موبایل(آیفون) انواع ایپاد هست و حتی اپل ایدی در آیتونز استفاده میشه


انواع اپل آیدی:
١.اپل آیدی که ایمیل خود شخص همان اپل ایدی شخص هست که تو اکثر سایت ها و انجمن ها آموزش آن را دارند بهترین سایت برای آموزشساخت اپل آیدیhttp://www.i-phone.ir و http://www.i-os.ir که بأید برین به قسمت انجمن این دو سایت
٢.اپل آیدی که اسم رو مشخص میکنید مثل aaaaa@icloud.com 
٣.یا با me.com میسازیند
دو گزینه آخر تو تنظیمات دستگاه هست و از طریق تنظیمات دستگاه میشه ساخت و اگه ایمیل خود رو میخواهید اپل آیدی کنید هم با دستگاه هم با آیتونز میشه درست کرد


حالا کاربرد های اپل آیدی
در آیتونز جهت دانلود نرم افزار برای دستگاه
در دستگاه آیفون،آیپد،آیپاد تاچ در بخش های app store,iMessage,FaceTime استفاده میشه
حالا میپرسید چرا؟
وقتی آیفون و آیپد سیم کارت نداره از طریق وایرلس میتونین به دستگاه های دیگه اپل اس ام اس از طریق اپل ایدی إرسال کنید و حتی باfacetime از طریق وایرلس تماس تصویری داشته باشید
یعنی با اپل ایدی بین تمام دستگاه های اپل به هم اس ام اس،مکالمه تصویری داشته باشید به این صورت که از آیپاد تاچ به آیفون یا آیفون به آیپد یا به مک یا بر عکس
مهم نیست دستگاهی که اپل آیدی داره چیه مهم اینه که اپل ایدی یک پل ارتباطی در iMessage وface time هست که هم با سیم کارت و هم وایرلس به بقیه اپل دار های تماس بگیریند


خود من new ipadمدل سیم کارت دارم که هم از طریق سیم کارت هم از طریق وایرلس با آیپادتاچ،آیفون و تبلت های اپل تماس میگیرم آن هم بااپل آیدی


حتی اپل آیدی در نرم افزار find my friends و find myphone هم استفاده میشه
اول به تنظیمات دستگاه برین و در مسیج اپل ایدی را وارد کنید و در فیس تایم هم همین طور که دوستانتان بتوانند با شما اینترنتی در ارتباط باشند




برخی فکر میکنند کهخرید اپل آیدی معتبر آمریکا یه اطلاعات شخصیه،اما اشتباه فکر میکردین،اپل آیدی یک نوع کانکشن بین افراد هست که با اون با دیگران ارتباط برقرار کنید آن هم با وایرلس یا سیم کارت
منبع

خرید اپل آیدی



:: برچسب‌ها: اپل ایدی, اپل آیدی, خرید اپل آیدی, خرید اپل ایدی, خرید اپل آی دی, خرید اپل ای دی, خرید اپل آی دی آمریکا, خرید apple id, فروش apple id, ساخت اپل آیدی, ساخت اپل آی دی, ساخت apple id, اموزش ساخت اپل ایدی, ساخت اپل آیدی رایگان, آی دی کارت,اپل آیدی چیست, http://idpro , ir/ ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()